joi, 26 februarie 2009

Urari de bine pentru Vaselina !





Am primit cu reala si nedisimulata satisfactie poza de mai sus si mesajul de mai jos. Singurul nostru comentariu este: DA, FOTOGRAFIA TREBUIE SA FIE PUBLICATA!

”Buna,

Nici nu stiu de ce iti trimit mesajul asta, poate pentru ca-mi esti drag (ciudat, habar nu am cine esti), poate pentru ca-mi place cum si ce scrii sau poate ca pur si simplu imi pare rau pentru amaratul de Vaselina. M-a amuzat copios ce i s-a intamplat, desi cred ca si eu as fi procedat la fel in cazul fetei, dar vazand povestioara pe blogul tau, si felul haios in care ai povestit tot, parca mi-a devenit simpatic.
Iti trimit fotografia nu neaparat ca sa o publici, ma gandesc ca-l va face pe amicul tau sa treaca mai usor pentru momentul asta. Imi place de el ca are tupeu dar in acelasi timp nu-mi place pentru ca nu stie sa se fereasca de necazuri. Stii cum se zice, uneori norocul si-l mai face si omul. LOL

Transmite-i urarile mele de bine. :)
Te pup,

D.”

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai grija sa nu transformi blogu asta in altceva, tine-l curat, totusi